10 Şubat 2015 Salı

Reus sözlesmesini 2019'a dek uzattı..

Reus, Real Madrid, Barcelona, Bayern, Liverpool, Arsenal ve Mancester United dedikodularına BVB ile yeni sözleşme imzalayarak son verdi.
Maaşında oldukça iyi bir iyileştirilmeye gidilen Reus bu zor dönemde BVB ile sözleşme yeniliyerek Dortmund taraftarlarını sevince boğdu.
Reus'un eski sözleşmesinde bulunan serbest kalır maddesi yeni anlaşmada kalkarken söyleşme süresi 30 haziran 2019'a kadar geçerli olacak.

Anlaşma sonrası ilk düşünceler şu şekilde:

Reus : BVB'de kalma kararımdan dolayı çok mutluyum. Dortmund benim memleketim ve Borussia da benim takımımım. Takımımız ve müthiş taraftarlarımızla birlikte başarılı bir gelecek için seviniyorum. Çok işimiz var ve ben de yardım etmek istiyorum. Arkamızdaki olağanüstü taraftarlarımız ile Dortmund'daki geleceğim için seviniyorum. Kalbim karar verdi. Burada daha çok işimiz var, sadece bu sezonda değil.. Sizin Marco'nuz..

Watzke:  Transfer dedikodularından hiç etkilenmedik ve bu olağanüstü oyuncunun geleceği için BVB'de karar kılacağına inanıyorduk. Reus, Seeler'in Hamburg'da veya Gerrard'ın Liverpool'da efsane olması gibi, BVB'de bir çağı karakterize edebilir. Reus başka bir yerde burada kazandığı maaşın iki katını alabilirdi. Ama o BVB'de kalmak istedi. O özel bir çocuk. Reus'un sözleşmesi 2. Bundesliga için de geçerli.

Zorc:  Reus herhangi bir yıldız takıma gidebilirdi ama o bu kararı ile kalbinin, memleketi ve memleketinin takımı için attığını gösterdi. Reus, Borussia Dortmund'un sportif geleceği için çok önemli bir yapı taşı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder