16 Aralık 2012 Pazar

Mario Götze ile soru-cevap..

Kırmızı bir duvar önündesin, Bayern'in renkleri hoşuna gidiyor mu?
S04'dün renklerinden daha iyi.. (gülüyor)

Bayern'e gitmeyi hayal ediyor musun?
Dortmund'da bir ev yaptırmak istiyorum çünkü bu şehirde kendimi iyi hissediyorum.

Yani annenizin evinden çıkıyor musunuz?
Evet ama bu biraz sürer fakat ailem yakınımda kalacak.

Hangi lakap senin en çok hoşuna gidiyor? -Sarı dev -Alman Messi -Götzinho -Süper Mario
Hepsi kulağa komik geliyor,

Maç öncesi heyecanlı olur musun?
Bundesligada ilk oynadığımda yani 17 yaşındayken heyecanlıydım artık değil.

Madrid'de Real'e karşı oynamadan öncede mi heyecanlı değildin?
Hayır böyle büyük düellolar beni korkutmuyor ama Ronaldo, Alonso gibi oyuncuların yanında kendini ölçme fırsatı bir ön sevinç yaratıyor.

Ayağını yerden kesmemeyi nasıl başarıyorsun?
Ailem ve yakın çevrem hala bana eskisi gibi davrandığı için.

Genç yaşta milyonlar kazanırken ayağının yerden kesilmemesi zor değil mi? 
Rahat bir yaşam süreceğimin farkındayım ama buyüzden boş yere para harcamak istemiyorum. Henüz Ferrariye gidip kendime yeni araba almadım..

Hesap çıktılarını ne sıklıkla alıyorsunuz?
Onlar hala alınıyor mu? Ben onları internet üzeinden yapıyorum. (gülüyor)

İdol olmayı seviyor musun?
Tabiki çocuklar ve gençler tarafından pohpohlanmak güzel bir duygu. Taraftarlar sık sık evimin zilini çalıp imza istiyor hatta kuaför'ümde benim saç stilimi yaptıranlar oluyor.

Neden diğer arkadaşlarınız gibi bir dövmeniz yok?
Benim tarzım değil. Dövme için bir ömür boyu emin olmanız gerekir.

Küpe taktırmak acıttı mı?
Hatırlamıyorum, 16 yaşından beri küpe takıyorum.

Ailenizin izni ilemi?
Yaptırdıktan sonra mı önce mi sordum bilmiyorum ama sıkıntı olmadı.

Ronaldo 1 sene önce 'Götze mi? Tanımıyorum' demişti. Sence bu değişti mi?
Bence değişmiştir. Diğer oyuncular tarafından saygı kazanmaya başladığımızı düşünüyorum, maçtan sonra bir Real Madrid'li oyuncunun 'hey, gerçekten güçlü oynadınız' demesi hoştu..

Mourinho 'BVB kupayı kazanabilir' dedi?
Neredeyse bütün takımların kupayı kazanma şansı var.

Yani bu doğru mu?
Bir bakıma evet ama bence kupanın favorileri Barça, Manu, Bayern ve Real. Biz onlardan sonra geliyoruz.

Lig'de BVB?
Önemli anlarda yoktuk. Daha çok puan almamız gerekiyordu..

Şampiyonluğu unuttunuz mu?
Kupayı değil görevlerimizi düşünmemiz gerek..

Hangi görevler?
Bundesliga'yı olabildiğince yukarıda bitirmek, Kupada finale yürümek ve Şampiyonlar ligindede devam etmek. Yenilgiler ile baş edemiyorum.

Sakin birine benziyorsun?
Aslında tam olarak öyle değil. Oynamadığım zamanlar çekilmez oluyorum. Sakatlığım varken çok kötüydüm, eskiden bu durumu okula giderek çözüyordum artık bu şansımda yok.

Dünya çapında bir oyuncu olmak hayaliniz mi?
Evet kesinlikle.. Hayal etmek heralde yasak değildir..

Yurt dışına gitmekte bunun içinde mi?
Tatil için tabiki.. 

(röportaj meinKlub'den çevrilmiştir) 

Borussia Dortmund Türkiye
Blog: http://bvb09tr.blogspot.de
Twitter: https://twitter.com/BVB_Turkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder