25 Ocak 2013 Cuma

Nuri Sahin Röportajı..

Milli oyuncumuz Nuri Şahin Alman Bild gazetesine bir röportaj verdi:

BİLD :'' Sayın Şahin,cumartesi günü yüzünde bir gülümseme ile maça dahil oldunuz.Burada olduğunuz için çok mu mutlusunuz?''
Nuri :'' Evet!Taraftarların karşılaması beni benden aldı.Tüylerim ürperdi resmen.Eşim ve ailem de çok sevindi.Onlar da gördü ve gözleri doldu.Tarafların 'Dortmunder Jungs'u söylemeleri zirveydi.Bu duygusal istisnai durumda maça konsantre olmak çok zordu.Yeniden evde olmak çok güzel.Ailem ve ben her anı değerlendiriyoruz.''

BİLD :'' Hep Dortmund'da kalmayı hayal edebiliyor musunz?''
Nuri :'' Neden olmasın?Futbolda neler olacağını bilemezsin ama ben edinilmesi gerekilen tecrübeleri edindim.Sadece burada olmak istediğimi anladım.İlerideki kararlarımı da bu şekilde alacağım.''

BİLD :'' Buraya gelmek için fazla miktarda paradan vazgeçtiniz.''
Nuri :'' Borussia'yı bir zamanlar para yüzünden bırakmadım.Çok yetenekli olduğum için futbol oynayarak ortalamanın üstünde çok para kazanabileceğimi biliyorum.Bu yüzden bu konuya rahat bakıyorum.Buradaki maaş yapılışına uyum sağlamam gerektiğini biliyordum.Herkes Madrid'de daha fazla para kazandığımı biliyor.''

BİLD :'' Jürgen Klopp hayatında nasıl bir rol oynuyor?''
Nuri :'' O benim hem kariyerim,hem de hayatım için çok önemli.Jürgen Klopp iyi kalpli,seni can kulağı ile dinliyor ve kime nasıl davranacağını çok iyi biliyor.Çok fazla insan bilgisine sahip.Her tünelin sonunda bir ışık görüyor,her yeni güne yüzünde bir tebessüm ile başlıyor.Onunla birlikte çalışabildiğim için mutluyum.''

BİLD :'' Onu Mourinho ile karşılaştırabilir misiniz?''
Nuri :'' Antrenörleri hiç karşılaştıramazsın.En iyi 5 antrenörlerden ikisi ile çalıştığım için mutluyum.İkinci antremanda sakatlanmamı Mourinho pek iyi karşılamadı.Ama o hep açık konuşuyordu ve gerçekçiydi.Hiç kötü konuşmadı.u bana yardımcı oldu.''

BİLD :'' Yıldız oyuncular ile aran nasıldı?''
Nuri :'' Çocuklar çok cana yakın.Özellikle Cristiano Ronaldo.Zor zamanımda bana daima moral oldu.Beni iyi bir futbolcu olduğunu ve kaygılanmamam gerektiğini söyledi.En büyük koruyucum Zidane'dı.Aramızdaki bağ çok,çok iyiydi.

BİLD :'' Liverpool'a gidişiniz bir kaçış mıydı?''
Nuri :'' Hayır.Mourinho bana hiç bir zaman gitmem gerektiğini söylemedi.Başka bir yerde oyun pratiği elde edebilmem için de yoluma taş koymadı.İspanya'da kalmak istemedim.İngiltere'den çok teklifler geldi.En büyük ilgi Liverpool'dan geldi.Antrenörün konuşması her oyuncunun Liverpool'a gitmesini sağlardı.

BİLD :'' Borussia Dortmundlu bir oyuncunun yurtdışında her zaman başarılı olamayacağının bir örneği misiniz?
Nuri :'' Bir çok yabancı takımlarının Robert Lewandowski ile ilgilendiğini biliyorum.Onun yanına gidip,yurtdışı çok kötü olduğunu söylemem.Herkes kendi tecrübesini kendi edinmeli.Onun kalmasına elbette sevinirim.Benim fikrimi öğrenmek isterse,onunla tabii ki konuşurum.''

BİLD :'' Borussia Dortmund'da neler değişmiş?''
Nuri :'' Her şey büyümüş/gelişmiş.Takım büyük bir adım atıp,Avrupa'nın önde gelen takımlarından biri olmuş.Çocuklar da da iyi futbolcu haline gelmiş.

Çevirinin kaynak gösterilmeden kullanılması yasaktır.
Borussia Dortmund Türkiye
Blog: http://bvb09tr.blogspot.de
Twitter: https://twitter.com/BVB_Turkiye
Facebook:  http://www.facebook.com/BVB09Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder