3 Nisan 2014 Perşembe

Westfalen stadyumu 40 yasinda !!

Taraftarlar :
'' Burası neredeyse ikinci vatanımız çünkü buraya çok sık geliyoruz.''
       '' Otobandan çıkarken sütunları parlarken gördüğünde insan yeniden eve geldiğini anlıyor.''
       '' Stadımızın Dortmundlular gibi köşeleri ve kenarları var. Bu da iyi böyle.''
       '' Kendini burada, özgür hissediyorsun demeyeyim de, sadece şunu söyleyebilirim : tamamen mutluluk hissi veriyor.''
       '' Kısacası ilk günkü gibi aşık olmak.''
       '' Westfalen Stadı benim için yaşayan,canlı futbol.''
       '' Şu bir gerçek ki; Dortmund'un stadından daha güzel bir stad yok.''
       '' Burası, çok basit, mabet.''
       '' Yeniden evimdeyim. İşte bu.''

Kevin Großkreutz :
'' İkinci ev diyebiliriz.''

Jürgen Klopp :
'' Burası bir parça da olsa benim de vatanım. Bu gerçekten böyle. Burası bana o hissi veriyor. Hatta çok da güzel bir yer.
        Uçak ile Dortmund'un üzerinden geçtiğin zaman pilot 'burası sizin stadınız' dediği zaman herkes uçaktan dışarı bakıyor. Gerçekten etkileyici bir yapı.
        Stadın genişletilmesinde çok iyi iş çıkardılar çünkü yapıyı olduğu gibi bıraktılar, korudular. Bir ara oyuncu tünelinin değiştirilmesi (büyütülmesi ve daha aydınlık olması) söz konusu oldu. Ama ben tüm var olan gücümle bunun yapılmasını önlemeye çalıştım. Doğumu da böyle hayal ediyorum.         Tünel çok dar ve tünelin sonunda da mutluluk ve hayat seni bekliyor. Aynı  şeyler bizim stadımız için de geçerli.
      
Norbert Dickel : 
'' Otobandan gelirken burayı görmek bana mutluluk veriyor.

Dr. Reinhard Rauball :
 '' Prensip olarak stada doğru geliyorsun ve direk olarak stadda                 olacağını düşünüyorsun.

Michael Zorc :
'' Burası neredeyse Dortmund için bir anıt olduğunu düşünüyorum. Şehrin siluetinde 'U'yu görüyorsun, yanında da stadın sütunlarını. Bu çok güzel.
Hans-Joachim Watzke : '' Stadda bende de neredeyse aynı hisler var. Hayal kırıklığı yaşamışsam ya da bir şeye sinirlenmişsem stadın içerisine yalnız giriyorum. Sahaya ayak basıyorum ve bu da bana iyi geliyor. Burası muhteşem bir stad.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder